Наукові конференції кафедри
Кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві починаючи з 2019 року щорічно організовує проведення Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку».
Мета конференції: Обмін досвідом, впровадження результатів наукових досліджень у практичну діяльність підприємств і установ; консолідація зусиль науки і практики для визначення стану та напрямків розвитку підприємництва і торгівлі в Україні, та зокрема в будівельної галузі.
Тематичні напрями конференції:
- інноваційне підприємництво: маркетинг і менеджмент;
 - управління якістю та безпечністю товарів та послуг;
 - удосконалення логістичних систем на ринку товарів;
 - маркетингові стратегії на ринку товарів та послуг;
 - бухгалтерський облік, аналіз та аудит підприємницьких структур;
 - інноваційні будівельні матеріали;
 - формування професійних компетентностей підприємців і маркетологів на сучасному етапі.
 



